Hé! Alles goed?
Storm door de kunstelijke vilten recreatie van de wereld van Ufouria, met je crew uit het originele spel in deze avontuurlijke sidescroller. Nieuwkomers tot Ufouria zijn ook welkom!
Een nieuwe dreiging...de vieze Bumyon! De hinderlijke Bumyon plakt aan alles en iedereen en is aardig irritant, maar Hebe en crews kunnen ze perfect bestrijden met hun Popoons. Ruim de Bumyons op die de planeet bevuilen en dwarsboom de boze plannen van de Utsujin!