Ultimate Runner
Angstaanjagende kannibalen zetten een bloedstollende achtervolging in op een dappere avonturier. Laat de wilde jacht beginnen! Onze dappere ontdekkingsreiziger rent voor zijn leven met de inboorlingen altijd vlak op zijn hielen. Verbrand rubber en help de behendige man ontsnappen!