Winnaar - D.I.C.E. Awards Family Game of the Year.
In Unravel Two maak je je eigen Yarny. Vervolgens kun je een relatie opbouwen met andere Yarny's in de lokale coöpstand of de singleplayerstand, vriendschappen opbouwen en elkaar steunen tijdens jullie reis.
Begin je avontuur in een groot en koud land en ervaar hoe overal nieuw leven ontstaat. Duik in een meeslepend verhaal vol energie, uitbundigheid, inspiratie en zelfs monsters. Ga elke uitdaging vol positiviteit en zonder vrees aan om de wereld om je heen tot leven te wekken en een onbreekbare band tussen vrienden te ontdekken.