Variable Barricade
Hibari is de enige erfgename van het fortuin van haar familie. Haar grootvader is vastbesloten om een man voor haar te vinden. Hij zet haar in een luxe huis met knappe vrijgezellen.
Heeft opa slecht gekozen, of is er meer aan de hand met deze mannen dan op het eerste gezicht lijkt? Hibari besluit NIET verliefd te worden.