Wasteland 2: Director's Cut
De producer van het originele Fallout komt nu met Wasteland 2: Director's Cut, het vervolg op de allereerste post-apocalyptische computer-RPG.
Het vervallen landschap in Wasteland wacht op je. Met meer dan 80 uur gameplay is er meer dan genoeg om te ontdekken en met je Desert Ranger-team op pad te gaan met de meest brute wapens. Stel je vaardigheden op de proef en breng gerechtigheid naar de woestenij.