White Day: A Labyrinth Named School
Op de vooravond van de cadeautjesfeestdag Witte Dag sluipt de nieuwe Yeondu High School-leerling Lee Hee-min de school binnen om een doos snoep te verstoppen voor het meisje van zijn dromen. Maar wanneer de rolluiken dichtgaan, is hij 's nachts opgesloten in het gebouw, opgejaagd door moordende conciërges en achtervolgd door de gekwelde zielen van de doden.
Kan Hee-min verborgen blijven terwijl hij aanwijzingen zoekt om de duistere geheimen van het verleden van het gebouw te ontrafelen? Of zullen de verschrikkingen die 's nachts door de griezelige gangen van de school sluipen zijn leven opeisen, nog voordat hij kan ontsnappen? Zonder wapens en met beperkte voorraden is er weinig ruimte voor fouten in deze spannende, op stealth gebaseerde Koreaanse horrorklassieker, boordevol geheimen, vertakkende verhalen en meerdere eindes.