Race naar de finishlijn op een eenhoorn! Wildshade: Unicorn Champions is een racegame voor het hele gezin die zich afspeelt in een magische en kleurrijke wereld. Win alle toernooien om de zeldzaamste rijdieren te ontgrendelen, fok ze om de kampioen van je dromen te creëren en word de allerbeste ruiter in de fantasiewereld van Wildshade.