In de nabije toekomst stelt de officiële racebond een seizoenspauze in, om topteams te helpen met de transitie naar vliegende voertuigen. Om dit gat te overbruggen organiseren producenten van rijdende hybride auto's een onofficieel kampioenschap voor beginnende coureurs. Hun geavanceerde auto's rijden extreem snel door een combinatie van elektriciteit en xenongas. Beheers je adrenaline en drift door de straten, boost naar immense snelheden en word de ultieme Xenon Racer!