Ontdek het nieuwste avontuur van Pendulo Studios, de makers van de Runaway-serie!
Het is het jaar 1481. De jonge John wordt publiekelijk vernederd en over straat gesleept. Hij wordt beschuldigd van hekserij en wordt gevangengenomen door de Spaanse Inquisitie.
Later ondergaat hij een alchemistische transformatie die hem onsterfelijk maakt. Maar het gaat niet allemaal volgens plan. Als gevolg daarvan vergeet John na elke wederopstanding namelijk wie hij is.
500 jaar later, in onze tijd, zijn John en Pauline op zoek naar een essentieel voorwerp om het ritueel te kunnen herhalen. Tijdens hun onderzoek moeten ze het opnemen tegen gevaarlijke nieuwe personages die erop gebrand zijn om hun geheimen te jatten...
Doe mee met de onsterfelijken, John Yesterday en Pauline Petit, in Yesterday Origins. Beleef een episch avontuur door de tijd en de wereld heen in een verhaal vol intriges, wendingen en onverwachte situaties.