Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Ze moeten rennen, springen, en rollen in een reeks uitdagende 2D-levels, allerlei puzzels oplossen en zich bij de Royal Bee-tallion voegen om Capital B en zijn Impossible Lair uit te spelen.