■Een klassieke RPG geremasterd
De game heeft meerdere versies van de meeslepende soundtrack, toegankelijkheidsopties en gloednieuwe illustraties van de personages. Ze maken Ys Memoire tot de definitieve editie van dit geprezen meesterwerk.
Beleef de old-school actie RPG-gevechten waar de Ys-games bekend om staan, met extra moeilijkheidsopties en quality-of-life-verbeteringen zoals de turbomodus. Vecht je een weg door een fantasiewereld die je niet snel zult vergeten.
Ys Memoire bevat gloednieuwe verfijnde illustraties van de personages, maar iedereen die de oorspronkelijke ervaring wil beleven, kan moeiteloos naar de klassieke versies overschakelen.
De nieuwe voice acting voor Adol Christin, inclusief een openingsvertelling om het avontuur te introduceren, geeft de beroemde held meer diepte en maakt hem realistischer.
De game is altijd geliefd geweest om de prachtige soundtrack en deze versie bevat drie verschillende versies van de legendarische liedjes (origineel, PC-8801 en X68000). Ze zijn allemaal geremasterd in audio van hoge kwaliteit en spelers kunnen zelf kiezen welke ze te horen krijgen.