Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution!
Stel je eigen Deck samen uit ruim 10000 kaarten en neem het op tegen de meest iconische duellisten uit de wereld van Yu-Gi-Oh! Herbeleef de verhalen van de oorspronkelijke Yu-Gi-Oh!-animatieserie via Yu-Gi-Oh! ARC-V en daag de nieuwste generatie duellisten uit de virtuele wereld van Yu-Gi-Oh! VRAINS! uit.