Zenith is een actie-RPG die het gouden tijdperk van de RPG-games terugbrengt met een flinke dosis humor en parodie. De game vertelt een solide verhaal dat zich ontvouwt in een fantasiewereld bevolkt door tientallen onorthodoxe personages. Avonturen beleven, ruïnes verkennen, per ongeluk de Apocalyps ontketenen, de wereld redden... je hebt het allemaal gedaan, net als Argus. En eerlijk gezegd heeft hij er een beetje genoeg van. Hij was een tovenaar, wat prima was, maar is nu in de dertig en wil zich settelen. Wat rust en kalmte krijgen. Maar dat is niet makkelijk met al die stekelharige grappenmakers met hun gigantische zwaarden die de stoep verpesten. Vooral als je een gevaarlijk artefact verborgen probeert te houden van bemoeizuchtige helden met een uitverkorenencomplex.