Een feeënavontuur vol toverkunst: sta Surah bij op haar magische tocht door bayala.
Deze game is gebaseerd op de film! Wanneer de draken verdwijnen, staat de kracht van magie ook op het spel. Samen met Surah trotseer je de bossen, grotten en drakenbergen van bayala. Neem het op tegen de duistere schaduwkoninging Ophira en red bayala van een vreselijk lot. Zorg ervoor dat de magie weer terugkomt!