In de Blob 2 willen Comrade Black en de INKT-agenten de wereld weer eens van kleur beroven. Met hulp van Papa Blanc en zijn volgelingen, de Blancs, kunnen Blob en zijn vrienden er flink tegenaan om kleur terug te brengen voor de inwoners van Prisma City.