Let op: alleen speelbaar in handheldstijl!
Alle puzzels zijn zorgvuldig samengesteld voor kinderen tussen de 3 en 7 jaar oud. Je kind hoeft niet te kunnen lezen om de puzzels te begrijpen en dankzij de intuïtieve aanraakbesturing is het spel heel makkelijk te besturen, zelfs voor jonge kinderen.