void tRrLM(); //Void Terrarium
In een met giftige schimmels vervuilde wereld vindt een afgedankte onderhoudsrobot een eenzaam menselijk meisje tussen de afgedankte troep in een sloopwerkplaats. Om haar overleving te garanderen moet de robot en een ontmantelde AI die bekendstaat als factoryAI een toevluchtsoord voor haar creëren in een terrarium.