Ben je op zoek naar puzzelavonturen, rigoureuze raadsels en bijzondere hersenkrakers? Dan zit je goed met de Layton-serie! Hieronder vind je meer uitleg over de avonturen van professor Layton en zijn dochter Katrielle!