Treed in de modderige voetsporen van je opa en word een meesterboer!
In dit klassieke simulatiespel krijg je te maken met alle aspecten van het boerenleven: van gewassen zaaien tot veestapelbeheer. Hoe harder je werkt, des te groter en beter je boerderij wordt.
Het nabijgelegen dorpje is de plek om voorwerpen te kopen: van eten en drinken om je kracht op peil te houden tot gereedschappen die het zware werk verlichten.