Kirby's Dream Course
Kirby’s Dream Course geeft een verrassende wending aan de golfsport: Kirby is namelijk de bal en zijn vijanden zijn de obstakels! Overwin acht verschillende banen vol water, scherpe punten, lopende banden en trampolines.
Kirby’s Dream Course heeft ook een stand voor twee spelers waarin je het tegen een vriend kunt opnemen.