Kirby's Dream Land 3
King Dedede is bezeten door een kwaadaardige kracht en veroorzaakt allerlei ellende in Dromenland. De enige die de boel kan redden is Kirby!
Zoals gebruikelijk kan Kirby vijanden opslokken om zo hun vaardigheden zoals vuur, ijs of steen te kopiëren. Nieuw is de toevoeging van dierenvrienden zoals Rick de Hamster en Nago de Kat die Kirby hulp bieden. Kirby kan ook zijn makker met de rekbare tong Gooey oproepen die wordt bestuurd door de computer of een vriend.
Met zijn kleurrijke tweedimensionale graphics, klassieke gameplay en hoog knuffelgehalte barst Kirby's Dream Land 3 van de old-school charme.