Mario’s Super Picross
Deze Super NES-versie van het puzzelspel gebaseerd op afbeeldingen en kruiswoordraadsels was oorspronkelijk alleen beschikbaar in Japan. In dit spel kun je je hersens kraken op honderden ontspannende, maar uitdagende puzzels.
Elke Picross-puzzel bestaat uit een genummerd raster waarin je vakjes moet uitbeitelen. Als je dit goed doet, verschijnt er een afbeelding. Bij Mario’s puzzels betekent een verkeerde beslissing het verlies van kostbare tijd. Bij de lastigere puzzels van Wario krijg je echter niet te zien wat je verkeerd doet. Let dus goed op! Gelukkig kan een vriend met behulp van een tweede controller bijspringen en meedoen.