Dit malle en rappe puzzelspel voor de Super Nintendo was het puzzeldebuut voor Pac-Man. Werk vallende blokken weg, verorber spoken en zorg dat de maag van Pac-Man altijd gevuld is!
Eens in de zoveel tijd verschijnt Pac-Man in beeld, en hij verorbert alle spoken die aan elkaar zijn gekoppeld. Hij blijft happen tot hij niet meer verder kan, dus je moet goed plannen waar je de spoken neerploft.
Je kunt kiezen uit drie spelstanden: een normale spelstand voor één speler, een puzzelstand voor één speler en een spelstand voor twee spelers.