Maak je klaar om te worden gevloerd door Super Punch-Out!!, de Super Nintendo-versie van het klassieke boksspel!
Neem het op tegen je favoriete tegenstanders uit de versies voor de speelhal en de NES, plus een aantal totaal nieuwe tegenstanders, en vecht je een weg naar de top van de WVBA-ranglijst (World Video Boxing Association).
Neem het op tegen zestien tegenstanders in de spelstand Championship, en raak vertrouwd met hun technieken en zwakke plekken om ze uit te kunnen schakelen, of oefen je vaardigheden tegen één tegenstander in de spelstand Time Attack!