Schiet de bal de kast in en gebruik flippers en duwen om de bal in het spel te houden en de hoogste score te behalen. Voldoe aan bepaalde voorwaarden om tot wel zes verschillende bonuslevels te spelen. Als je die levels perfect uitspeelt krijg je een gigantische hoeveelheid punten!
Het duistere thema van de game wordt versterkt door de vijanden, variërend van dwalende skeletridders en tovenaars tot een reuzenhoofd dat van een godin in een sinistere slang verandert!