Het boeiende epische avontuur uit het Game Boy-tijdperk keert terug op de Nintendo 3DS!
Jij bent Firebrand, een gargouille en de trotste bewaarder van het Rijk der Demonen. De Vernietigers keren terug met als doel jouw planeet uit te roeien...en ze kennen geen genade!