Game & Watch Gallery is een revival van de klassiekers: vier meesterwerken uit de Game & Watch-serie !
Naast in hun klassieke vorm, kunnen alle spellen ook gespeeld worden in de moderne spelstand waarin de simpele bewegingen van de originele spellen gecombineerd worden met nieuwe graphics, en daarnaast je favoriete Nintendo figuren in de hoofdrol!