Wii Karaoke U by JOYSOUND
Eind maart wordt in Europa de dienst voor Wii Karaoke U by JOYSOUND voor de Wii U stopgezet.
Na 31 maart 2017, 23:59 uur is de dienst voor Wii Karaoke U by JOYSOUND niet langer beschikbaar in Europa. Tickets die je voor deze dienst hebt gekocht, kun je dan niet langer gebruiken.
Vanaf 31 maart zijn de tickets voor één, twee en 24 uur niet langer te koop en worden ze niet langer als beloningen aangeboden via My Nintendo.
Spelers moeten ervoor zorgen dat ze resterende tickets vóór 31 maart, 23:59 uur gebruiken.
Laat iedereen horen hoe mooi je kunt zingen op de Wii U met Wii Karaoke U by JOYSOUND, en geniet van een unieke karaoke-belevenis in je eigen huiskamer. Maak je keuze uit meer dan 1.500 liedjes bij lancering (via regelmatige updates komen er nog meer beschikbaar), diverse spelstanden en aanpassingsmogelijkheden. Zing en geniet op jouw manier.