Mii Maker
Creëer je eigen unieke personages in Mii-maker en zie ze vervolgens hun opwachting maken in spellen en Miiverse!
Maak gemakkelijk een Mii-personage door een foto te maken met de camera van de Wii U GamePad. Kies een aantal basisinstellingen om mee te beginnen, maak vervolgens een foto en Mii-maker doet de rest!
Mii-personages die gecreëerd zijn op de verschillende Nintendo 3DS-systemen, kunnen worden overgedragen naar de Wii U. Je hoeft alleen maar de QR-code van een Mii-personage te scannen met de GamePad en je bent klaar!
Mii-personages die gecreëerd zijn op de Wii, kunnen als onderdeel van het systeemoverdrachtsproces worden overgezet naar de Wii U.
Sla je Mii-personage op als een QR-code om deze te delen met Wii U- en Nintendo 3DS-eigenaars. Kies een pose en gezichtsuitdrukking voor je Mii-personage om er een leuk portret van te maken!
De Wii U heeft genoeg ruimte voor al je vrienden en familieleden. Sla maximaal 3000 Mii-personages op, waaronder de personages die je hebt gemaakt in Mii-maker, die je hebt overgezet van een Nintendo 3DS of Wii, en van andere bronnen.