Twee werelden. Eén heldhaftige roeping.
In Tokyo Mirage Sessions #FE, een unieke RPG voor Wii U, slaan beginnende pop- en filmsterren uit Tokio de handen ineen met legendarische krijgers uit de wereld van Fire Emblem om de duistere krachten het hoofd te bieden.
Volg een groep ontluikende sterren die de top van de entertainmentindustrie proberen te bereiken, terwijl ze ondertussen voorkomen dat schimmige Mirages onze wereld binnendringen. Hoewel de meeste Mirages uit zijn op vernieling, slagen de jonge helden erin om zich aan te sluiten bij nobele Mirages. Nu kunnen ze terugvechten en onze wereld beschermen met buitengewone vaardigheden en stijlvolle speciale moves.
Verken Tokio, waaronder bekende buurten als Shibuya en Harajuku. Op je weg om een superster te worden volg je zijverhalen die de helden helpen met het bereiken van hun persoonlijke doelen, bijvoorbeeld om op een bepaald tv-programma te komen of op het podium te staan. Als je niet bezig bent met dromen waarmaken, kun je de angstaanjagende kerkers van de Idolasphere betreden om Mirages te verslaan en de reden achter hun mysterieuze invasie achterhalen. Er schuilen allerlei eigenaardige en onprettige hindernissen in de Idolasphere, dus blijf voortdurend op je hoede!
Betreed het podium en strijd tegen vijanden in betoverende turn-based gevechten. Gebruik verschillende technieken om vijanden te verslaan, waaronder sensationele Ad-lib Performances en Duo Arts, waarbij twee sterren samenwerken om schade uit te delen! Als je een vijand raakt met een supereffectieve aanval, begin je in sommige gevallen een Session - een combinatie die uit aanvallen kan bestaan van alle leden in je partij. Daarmee blaas je gegarandeerd de hele tent op!
Of je nu rondneust in de winkels van Tokio of diep in de Idolasphere duikt, blijf altijd up-to-date met je bondgenoten via Topic, een sociale mediastream op de Wii U GamePad. Wissel berichten uit met andere personages om informatie te winnen, vriendschappen op te bouwen en misschien zelfs sidequests vrij te spelen! Bovendien kun je de GamePad ook gebruiken om de kaart te bekijken terwijl je rondloopt, of om tijdens een gevecht informatie te bekijken over je partij en je vijanden.
Ontdek twee werelden met één heldhaftige roeping en ontluik je ware kracht in Tokyo Mirage Sessions #FE, alleen voor Wii U.
Opmerking: Tokyo Mirage Sessions #FE is alleen beschikbaar met Japanse stemmen en Engelse schermteksten.