DRAGON QUEST SWORDS: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
Grijp je zwaard en bereid je voor op een episch avontuur om te bewijzen dat je een ware krijger bent in Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors. Dragon Quest Swords is exclusief voor de Wii en plaatst je in de rol van een jongen van 16, die op het punt staat zijn zestiende verjaardag luister bij te zetten door de Walk of the Worthy te maken; een krachtproef die alle Avalonische mannen ondergaan.
Voor je het weet raak je verzeild in een ongelofelijk avontuur, waarin je je trouwe zwaard heft in de strijd met hordes gevaarlijke vijanden. En dankzij de kracht van de Wii is het zwaaien met dat zwaard in het gevecht simpelweg een kwestie van werkelijk zwaaien met je Wii-afstandsbediening!
Alle actie wordt bestuurd met de Wii-afstandsbediening, waarbij de navigatie door je omgeving bepaald wordt door de richtingsknop. Op iedere hoek zul je verbluffende personages en omgevingen ontdekken, die tot leven worden gebracht door een rijke manga-achtige kunststijl en opzwepende muziek.
Ook zul je leuke minigames ontdekken, waarin je probeert om razendsnelle dartpijlen op te vangen met je schild, op slijmerige monsters in moet hakken om bonusvoorwerpen te verdienen en nog veel meer! Word een volksheld en leer om in de voetsporen van ware krijgers te treden in Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors.