Harry Potter en de Orde van de Feniks
Kan Zweinstein een schandaal overleven? Nadat de tovenaarsgemeenschap een verkeerd beeld geeft van Harry's recente confrontatie met Voldemort, raken Harry en zijn vrienden verstrikt in een machtstrijd tussen hun hoofdmeester, Albus Perkamentus, en de Minister van Toverkunst, Cornelis Droebel. Omdat de jonge tovenaars door hun school niet zijn voorbereid op de duistere krachten die hen bedreigen, neemt Harry de leiding en bereid hij zijn vrienden voor op de heftige strijd tussen goed en kwaad die komen gaat. Zal dit de laatste strijd zijn die gestreden wordt?
Met de stylus als toverstokje, reizen spelers met Harry door een levensechte versie van Zweinstein, vol geheime gangen die toegang bieden naar de magische geheimen van de school. Spelers kunnen invloed uitoefenen op alles wat ze tegenkomen in het kasteel. Met de stylus kunnen spelers toverspreuken gebruiken om de geheimen van Zweinstein te ontsluieren. Spelers kunnen dit keer niet alleen met Harry spelen, maar ook met Sirius Zwarts en Perkamentus.