Marvel: Ultimate Alliance
Sla de handen ineen met je favoriete superhelden en vorm het allerbeste team dat de wereld - nee, het universum - ooit gekend heeft! Marvel: Ultimate Alliance is een actierollenspel waarbij je direct de krachten van je superhelden onder controle hebt.
Zwaai de Wii-afstandsbediening rond om aanvalsbewegingen te activeren (zwaai naar boven voor een uppercut, naar beneden om iemand bewusteloos te slaan en naar links en rechts om vijanden te laten struikelen). Gebruik de afstandsbediening samen met de Nunchuk om gebaren te maken en speciale krachten te ontketenen (zoals het afvuren van Spider-Man's spinnenwebben door beide handen naar voren te stoten).
Creëer je eigen Marvel-dreamteam door te kiezen uit meer dan 20 beroemde personages, waaronder Wolverine, Blade, Captain America, The Thing, Iron Man, Electra, Thor en Ghost Rider. Kies de naam, het embleem en vervoermiddel van je team en breid je reputatie uit terwijl je het immens spannende verhaal doorloopt, geschreven door de bekende spelontwikkelaar Raven Software en Marvel's eigen schrijver C.B. Cebulski.