Pirates of the Carbbean: At World's End
Klaar om te enteren! Pirates of the Caribbean: At World's End is geïnspireerd op de gebeurtenissen, omgevingen en personages uit de tweede en derde film van de Pirates of the Caribbean-serie. Spelers zullen moeten laten zien dat ze zowel sluw, moedig als creatief kunnen zijn. Ook dienen ze het zwaardvechten tot in de puntjes te beheersen. In allerlei exotische, maar verraderlijke locaties zullen ze namelijk heel wat bezeten piraten en vervloekte wezens tegen het lijf lopen. Kruip in de huid van Will Turner, Elizabeth Swann en excentrieke kapitein Jack Sparrow, en voorkom dat Jack's duistere verleden hem achterhaalt.
Geniet van de unieke gameplay vol technische hoogstandjes bij het zwaardvechten, meeslepende gevechten en traditioneel duelleren. De Wii-afstandsbediening is je zwaard: zwaai hem horizontaal heen en weer voor een eenvoudige zwaardaanval en verticaal voor een serieuze zwaardaanval. Combineer beide aanvallen met een stoot naar voren voor een krachtige combo! Daarnaast kun je je tegenstanders vastpakken door met de Nunchuk te schudden.
De wereld uit Pirates of the Caribbean is met een ongekend oog voor detail weergegeven. Beleef gebeurtenissen en verhaallijnen die veel verder gaan dan die uit de film. Geniet van nieuwe locaties, een uitgebreider verhaal, legendarische piraten en een uniek einde.