Soulcalibur Legends
Neem het op tegen massa's krachtige vijanden en voorkom dat een heel keizerrijk ten onder gaat in Soulcalibur Legends voor de Wii.
In deze nieuwste aflevering van de Soulcalibur-reeks neemt het beroemde vechtspel de vorm aan van een omvangrijk avontuur. Het is aan jou om het lot te bepalen van krijgers uit de 16de eeuw, die strijden om het Soul Edge-zwaard samen te voegen en een catastrofale oorlog te stoppen.
Om de overwinning te behalen, moet je de Wii-afstandsbediening en Nunchuk op vaardige wijze hanteren, en de vechtbewegingen van ieder personage leren beheersen. Door combinaties te maken en Spirit Break-aanvallen te gebruiken, hak je in oogverblindende stijl in op je tegenstanders. Een flink arsenaal aan vrij te spelen wapens zorgt dat de benodigde kracht om je rivaal stof te laten bijten altijd binnen handbereik ligt.
Je kunt ook de overhand in de strijd krijgen door te schakelen tussen de verschillende vechtersbazen die je vrijspeelt. Je gebruikt hun persoonlijke voorwerpen dan in je voordeel, tegen een achtergrond van 12 schitterende omgevingen. Onderweg neemt je kracht toe en worden je personages steeds machtigere krijgers.
In de meerspelerstand kun je je vaardigheid testen tegen een vriend. Je strijdt samen om te zien wie de meeste vijanden kan schaden, of tegen elkaar vechten in spectaculaire een-tegen-een-gevechten. Hoe je ook wilt strijden, Soulcalibur Legends neemt je mee naar een fantastische wereld waarin alleen de dapperste strijders werkelijk legendarisch worden.