Tomb Raider: Underworld
Lara is terug! En dit keer neemt ze het op tegen de kracht van de Noorse goden in Tomb Raider: Underworld op de Wii. Beleef met haar de zwaarste reis die ze ooit maakte en onthul de duistere geheimen die schuil gaan in de jungles van Mexico, bij de exotische kust van Thailand en in de onherbergzame gebieden van de Noordelijke IJszee. Breek je hoofd over uitdagende puzzels die kundig zijn verweven met de gedetailleerde omgevingen en strijd met Lara om de bron van de legendarische hamer van Thor te vinden. Volgens de legende zal de drager van dit mythische wapen ongekende krachten bezitten die het mogelijk maken bergen te verpulveren en zelfs de goden te overtreffen. Lara heeft tijdens een duikexpeditie in de Middellandse Zee concreet bewijs gevonden voor het bestaan van de Noorse onderwereld, en probeert in een race tegen de tijd de locatie van Thor’s hamer te achterhalen.
Met al die verschillende omgevingen om te overwinnen, worden Lara’s vaardigheden tot het uiterste beproefd. Haar nieuwe uitrusting bevat onder meer een multifunctionele grijphaak voor het klimmen, afdalen en rennen langs muren. Ze kan zich dit keer ook verplaatsen op een motorfiets die is gebouwd om zelfs het zwaarste terrein te bedwingen. Exclusief op de Wii kan Lara ook een uniek en veelzijdig stuk gereedschap gebruiken, die het mogelijk maakt om verborgen relikwieën op te graven met beitel, tang, toorts en luchtcompressor.