Ben 10: Alien Force - The Rise of Hex
Ben 10: Alien Force - The Rise of Hex volgt Ben Tennyson als hij verzeild raakt in het kwade plan van Hex om de aarde te overheersen. Door de krachten van Omnitrix te gebruiken, kunnen spelers Ben in tien verschillende vomen van buitenaards leven veranderen, inclusief Big Chill, Spider Monkey en voor de allereerste keer Lodestar, als hij tegen Hex en zijn volgelingen vecht.
Kies uit 10 verschillende buitenaardse wezens en zoek via platforms je weg door 15 levels, en voltooi onderweg puzzeluitdagingen!
Beleef de wereld van Ben 10: Alien Force met 3D-personages die in een levendige omgeving met 2D-stijl bewegen!