Horizon Riders
De planeet Zethos is onder de militaire heerschappij gekomen van Thau-Phi, een op hol geslagen kunstmatige intelligentie die oorspronkelijk werd ingezet voor terraforming en kolonisatie van de afgelegen planeet. Onder zijn absolute macht over alle geautomatiseerde systemen op het planeetoppervlak valt ook een legioen werkrobots dat nu dienst doet als een ondoordringbaar en onbaatzuchtig leger dat de A.I.-kern beschermt.
De enige hoop op bevrijding zonder een groot aantal slachtoffers aan de zijde van de Confederatie ligt bij de bemanning van de DST Horizon, een groep elitehuurlingen die momenteel hun geavanceerde gevechtservaring verkopen aan de hoogste bieder. Ze nemen missies aan die de meeste andere huurlingen te gevaarlijk vinden en die juridisch gezien te dubieus zijn voor de meeste militaire eenheden.
In Horizon Riders bestuurt de speler een van de vier teamleden tijdens hun missie om Thau-Phi te verslaan, terwijl ze op krachtige hoverboards met hoge snelheid over het oppervlak van Zethos scheuren en het losgeslagen cybernetische leger vernietigen met hun geavanceerde en futuristische wapenarsenaal.