19 september 2008 – Nu de feestdagen in zicht komen, wordt het tijd om het zoeken naar de juiste cadeaus te beginnen! Om hierbij te helpen, komt Nintendo met een tweetal nieuwe Nintendo DS Lite startpakketten en de nieuwe ‘Nintendo Original Bestseller’-serie. Zo kunnen alle gezinsleden tijdens de feestdagen over het juiste entertainment beschikken.
De nieuwe officiële startpakketten zijn gemaakt om nieuwkomers in de wereld van Nintendo een gevarieerde keuze te bieden. Deze pakketten zijn zelfs voor de lastigste vrienden en familie het ideale cadeau! Dus zoek je een cadeau voor een hondenliefhebber of iemand die graag zijn hersenen traint? Nintendo heeft voor elk wat wils. Op deze manier wordt de aanloop naar Kerstmis minder stressvol.