Pac-Attack – Super Nintendo
Pac-Man schittert in zijn eigen puzzelspel! Houd het scherm vrij van vallende blokken en spookjes door de blokken in een horizontale lijn op te stellen en de spookjes zo te plaatsen dat Pac-Man ze op kan eten. Naast de spelstand voor één speler bevat Pac-Attack ook een spelstand voor twee spelers en een puzzelstand.
Het pastelkleurige paradijs Fantasy Zone zit weer in de problemen in dit MEGA DRIVE-vervolg op het schietspel voor de MASTER SYSTEM (ook verkrijgbaar voor de Virtual Console). Ga de lucht in als Opa-Opa en vernietig de vijand met een brede en soms vreemde selectie aan bonusvoorwerpen: van hittezoekende raketten tot een gewicht van 256.000 kilo!
In deze klassieker voor de NEOGEO nemen zes gigantische monsters het tegen elkaar op om gekroond te worden tot Koning van de Monsters, met hele steden als hun arena’s! Sloop gebouwen terwijl je op de vuist gaat in een-tegen-eengevechten en verdedig je tegen de hopeloze pogingen van de mensen om je te stoppen.
In dit populaire schietspel voor de C64 bestuur je een Cybernoid-ruimtejager waarmee je piratenvestingen infiltreert en gestolen goederen van de Federation terughaalt. Een zeer uitdagende manier van spelen en een opvallende soundtrack maken de retro-ervaring compleet.