International Karate + – Commodore 64
In dit vervolg op het originele International Karate (ook verkrijgbaar voor de Virtual Console) nemen drie strijders het tegen elkaar op in snelle gevechten vol actie, met typisch Britse humor.
Scheur over de hele wereld, van New York tot Tokyo, in deze unieke combinatie van race- en platformactie. De politie ligt overal op de loer, maar gelukkig heb je een arsenaal aan olievaten om ze af te schudden. Maar kijk uit voor zwerfkatten: zij hebben dan misschien negen levens, jij hebt er maar drie!
Leg de bal op de tee en beleef de speelhalachtige golfactie van Neo Turf Masters, met vier verschillende banen en zes verschillende personages, elk met zijn of haar eigen unieke vaardigheden.