Nu in de Virtual Console
Samurai Shodown 2 wordt beschouwd als een van de beste 2D-vechtspellen aller tijden. Het spel bevat nieuwe personages, een verbeterd woedesysteem en nog meer aanvallen om te leren.
In dit exclusief voor SEGA MEGA DRIVE uitgebrachte vervolg op de gruwelijke speelhalklassieker, draagt Rick wederom de Terror Mask om angstaanjagende beesten te verslaan en zijn vriendin te redden.
Ga mee op een diepzee-avontuur voor jongere spelers met de kleine Ecco Jr. en zijn vrienden Tara en Kitnee, wanneer ze op zoek gaan naar een legendarische blauwe vinvis.