Verbeter je reflexen en zie je lotsbestemming onder ogen wanneer Naruto en co. hun ninjaskills laten zien op de Nintendo DS! Naruto: Ninja Destiny - European Version daagt je uit om het tegen meer dan vijftien personages uit het Naruto-universum op te nemen en je te bekwamen in gevechtsvaardigheden tijdens supersnelle 3D-gevechten.
Door de spelstanden Story, Arcade en Free en de multiplayer-optie waarin je vrienden uit kunt dagen voor een duel, zit Naruto: Ninja Destiny net zo vol met actie als de animereeks waarop het spel gebaseerd is. Gebruik het touchscreen om speciale voorwerpen te activeren tijdens de gevechten, zoals beschermende bepantsering of gezondheidsdrankjes. Breng jouw ninjaskills naar een hoger niveau, terwijl je de vrede tussen Naruto's dorpje Hidden Leaf en het volk van Hidden Sand probeert te herstellen.
Haal nu Naruto: Ninja Destiny - European Version in huis en word een krijgsheer in de martial arts op de Nintendo DS!