1 oktober 2009 – Nintendo’s line-up voor de herfst/winter 2009 bevat voor ieder wat wils. De nieuwe releaselijst kondigt onder meer de terugkeer van twee oude vrienden aan. Er verschijnt niet alleen een geheel nieuw deel in de Legend of Zelda-serie voor de Nintendo DS, maar ook een totaal nieuwe versie van Super Mario Bros. voor Wii. In dit laatste spel kan voor het eerst ook met twee tot vier spelers tegelijk gespeeld worden.
Spelers kunnen kiezen voor de personages Mario, Luigi of één van de Toads. Om in New Super Mario Bros. Wii de prinses te redden zullen spelers moeten samenwerken, maar ondertussen kunnen ze ook strijden om de meeste munten en punten. Help je vrienden het ene moment door ze uit gevaarlijke situaties te redden, en gooi ze het volgende moment de afgrond in!
The Legend of Zelda: Spirit Tracks is een spel waar veel fans op zitten te wachten, dus is het mooi dat deze spectaculaire titel nog voor de kerstdagen in de winkel ligt. Dit nieuwe avontuur biedt naast de vertrouwde mix van puzzels, avontuur en actie ook een geheel nieuw vervoermiddel - Link kan dit keer namelijk een trein besturen om door de uitgestrekte spelwereld te reizen. Natuurlijk vind hij op zijn spoor weer tal van vijanden die zijn plannen willen dwarsbomen.
Link heeft in The Legend of Zelda: Spirit Tracks ook een nieuwe metgezel: de Phantom. Deze gepantserde vriend reageert op commando’s van de speler, zodat je hem bijvoorbeeld opdracht kunt geven om vijanden te verslaan of om Link door vuur en lava te dragen. Zowel de puzzels met de spoorrails als de acties in de kerkers worden geheel met de stylus op het touchscreen bestuurd. Maak dus alvast het spoor vrij voor het nieuwste avontuur van Link dat op 11 december 2009 zal arriveren.
Nintendo Presents: Style Boutique komt op 23 oktober 2009 naar de Nintendo DS en laat spelers helemaal opgaan in de wereld van stijl en mode. Open je eigen kledingwinkel en adviseer je klanten over hun outfits. Stel je eigen collectie samen, neem deel aan modeshows, verzorg de inkoop en neem het op tegen andere spelers. Je begint als assistente en doet ervaring op door klanten adviseren. Als je dit goed doet, duurt het niet lang voordat je je eigen winkel kunt openen. Maak zorgvuldig je keuzes uit een aanbod van ruim 10.000 artikelen. Kun jij de “must-have” trend van het seizoen creëren?
Klik hier voor de complete en bijgewerkte lineup voor zowel Nintendo DS als Wii, waaronder opwindende spellen van andere uitgevers.