Het aftellen naar Pokémon Platinum Version gaat door, met minder dan een maand te gaan tot de Europese lancering van het spel .
Als je zit te springen om meer nieuws over het nieuwste deel in de Pokémon-serie, zul je blij zijn om te weten dat je je dorst naar informatie kunt lessen op onze bijgewerkte officiële website.
De nieuwe content op de site omvat onder meer een overzicht van de grote hoeveelheid opties die je te wachten staan, wanneer je verbinding maakt met je vrienden in de Wi-Fi Plaza's van Pokémon Platinum Version. Van weetjes over enkele meerspeler-minigames tot informatie over hoe de nieuwe Vs. Recorder je in staat stelt om je beste gevechten te delen met andere Trainers, de officiële website bulkt van het nieuwe materiaal om je volledig op te storten!
Om het wachten op het spel wat draaglijker te maken, vind je er ook een gloednieuwe trailer van Pokémon Platinum Version, evenals informatie over hoe je een van de gelimiteerde Giratina-beeldjes kunt bemachtigen door vroeg je exemplaar van het spel te reserveren.
Klik hier om de officiële website van Pokémon Platinum Version te bezoeken en het laatste nieuws te verzamelen dat iedere Trainer nodig heeft!