WiiWare
Papa, mama, Sarah en Billy zijn er weer, maar nu als piraten op volle zee! Gooi de dobbelstenen en zeil langs eilanden om de schatten te veroveren die daarop te vinden zijn. Wie eindigt met het meeste goud, wint! Family Pirate Party heeft aantrekkelijke cel-shaded graphics en aangename muziek. Neem het op tegen maximaal drie andere spelers voor grandioze bordspelpret. Heb jij het in je om je tegenstanders te verslaan en de koning van Family Pirate Party te worden?
Als Neo-Seed met de kracht om monsters te zien en te trainen, begin je aan een reis om 160 monsters te verzamelen en de allergrootste Monster Breeder te worden! Verken een enorme wereld, ontmoet nieuwe vrienden en rivalen en vecht met vaardigheid en strategie om te winnen! Wordt een meester in de negen elementen, train je monsters door ze te laten vechten, leer ze nieuwe bewegingen en groepsaanvallen en fuseer ze om hun ware potentie te laten ontwaken. Met de camera aan de binnenkant van je Nintendo DSi kun je zelfs je favoriete monsters aanpassen.
Het is tijd om je grijze cellen aan het werk te zetten en te ontdekken hoeveel van de honderden puzzels je op kunt lossen in Mega Words. Met Mega Words kun je drie klassieke puzzelspellen spelen; Word Scrambler, Anagram Hunt en Hangman (galgje). Je hebt geen gum nodig! Deze draagbare versies bevatten een zeer uitgebreide woordherkenning om zowel de beginner als de expert van een uitdaging te voorzien. Kijk hoe snel je woorden kunt raden, je vocabulair kunt verbreden en je hersenen kunt trainen met Mega Words!
Daag de snelste puffins op het eiland uit voor de titel van Fastest Flyer in PUFFINS: LET'S RACE! Race tegen je tegenstanders in een waar gevecht tot de eindstreep of alleen, tegen de klok. Race door vier verschillende spelstanden op acht verschillende banen om je vliegvaardigheden te testen of daag maximaal drie vrienden uit via de draadloze verbinding van de Nintendo DS. Heb jij het in je om reiskampioen te worden van Puffin Island of blijf je achter met de rest van het pluimvee?