WiiWare
Het derde deel in de populaire vechtspellenserie Samurai Shodown werd uitgegeven in 1995, en speelt zich af tussen het eerste en het tweede deel. Kies een van de 12 samoerai die eropuit zijn om Zankuro Minazuki te verslaan. Maak goed gebruik van de verbeteringen ten opzichte van het vorige deel, zoals het vullen van je driftmeter en het afweren in de lucht, en kies bij elk personage tussen een slash- en bust-vechtstijl. Elke stijl heeft een eigen set spectaculaire speciale aanvallen, waardoor je met elk personage op twee manieren kunt vechten.
Ren als de wind in deze unieke benadering van klassieke platformspellen! Bestuur een stokmannetje en ren voor je leven over een hindernisbaan, om het doel binnen 10 seconden te bereiken. Beweeg alsof je leven ervan af hangt over platformen, ontwijk gevaar en probeer uit alle macht de uitgang te bereiken in minder dan 10 seconden.Ren je rot over 50 banen en in drie spelstanden.
Run je eigen dierenboerderij in My Farm! je begint slechts met een leeg lapje grond, een handjevol geld en een kleine hen... Zorg dat je de hen goed verzorgt! De hen legt dan eieren die je door kunt verkopen. En met dit geld koop je nieuwe dieren op de Farmers’ Market en schaf je nieuwe uitrusting aan bij de Shopkeeper. Stukje bij beetje bouw je je boerderij verder uit en speel je bonussen vrij (windturbine, haan, waakhond, tractor etc.). Ook kun je dieren ruilen met vrienden die My Farm of My Exotic Farm spelen!
Speel traditioneel nine-ball pool tegen de computer of een vriend met een enkele Nintendo DSi en luister naar smooth jazz in Jazzy Billiards. Jazzy Billiards bevat een intuïtieve besturing die volledig gebruik maakt van de stylus en het touchscreen van de Nintendo DSi en simuleert tevens realistische physics voor de ballen. Wijs in de richting waarin je de witte bal wilt schieten, mik en gebruik dan de stylus om de keu naar achteren te brengen en de bal te raken.
Dit verstoppertje voor gevorderden is gebaseerd op de populaire serie Where’s Wally? The Fantastic Journey. Travel Pack 2 speelt zich af in de magische werelden van The Nasty Nasties, The Fighting Foresters en The Deep-Sea Divers. Daag je vrienden uit of speel in je eentje, zoek naar verborgen voorwerpen, en bereid je voor op verrassingen, hindernissen en heel veel plezier!