WiiWare
Ren, spring en zet de wereld op zijn kop. And Yet It Moves is een bekroond, op fysica gebaseerd platformspel waarin je door een papieren wereld rent en springt. Om je door de breinbrekende levels heen te helpen, beschik je over de unieke gave om de wereld naar hartenlust te draaien! Wanden worden vloeren, hellingen worden platformen – maar een onschuldige hoop stenen wordt levensgevaarlijk als je hem omkeert! Gebruik de Wii-afstandsbediening als een toverstaf om de wereld te kantelen. Verken prachtig ontworpen omgevingen. Overleef 20 uitdagende levels vol vreemde wezens, vallen en puzzels. Zet je wereld op zijn kop met And Yet It Moves.
Tales of Elastic Boy laat je kennis maken met een unieke en vernieuwende manier van spelen, die optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden van de Wii-afstandsbediening. Om je speurtocht te voltooien en je planeet te redden moet je niet alleen door allerlei landen reizen en vijanden verslaan, maar ook ontmoet je vrienden en moet je pittige puzzels oplossen. Gebruik je uitrekbare armen om te zwaaien en te slaan, zo snel mogelijk te rollen en bovenop je vijanden te springen. Tales of Elastic Boy biedt een totaal originele en verslavende spelervaring. Hoe je het spel moet spelen heb je zo onder de knie, maar een echte meester erin worden is een fikse uitdaging. Elastic Boy is een spel voor iedereen, of je nu fan bent van klassieke platformspellen of geïnteresseerd bent in vernieuwende concepten. Speel het spel solo of daag je vriend(inn)en uit in 5 verschillende, verbazingwekkende speltypes.
Begin de zoektocht naar Wally en zijn vrienden in Travel Pack 1! Dit verstoppertje voor gevorderden is gebaseerd op de populaire serie Where’s Wally? The Fantastic Journey. Travel Pack 1 speelt zich af in de magische werelden van The Gobbling Gluttons, The Battling Monks en The Carpet Flyers. Daag je vrienden uit of speel in je eentje, zoek naar verborgen voorwerpen, en bereid je voor op verrassingen, hindernissen en heel veel plezier!