De winnende puzzels van de wedstrijd van februari kun je vanaf 18 maart downloaden. En vergeet niet dat er elke vrijdag weer nieuwe downloadbare Puzzle Packs beschikbaar komen! Volg de eenvoudige instructies hier om te ontdekken hoe je mee kunt doen aan Picross 3D-wedstrijden en Puzzle Packs kunt downloaden.