Ga met Yoshi op een wollig avontuur vol kleur en textuur in Yoshi’s Woolly World, dat op 26 juni exclusief voor de Wii U wordt uitgebracht! Voordat je deze pluizige wereld zelf gaat verkennen, kun je een heleboel info over de game vinden op onze officiële website voor Yoshi’s Woolly World!
Verken een wereld van textiel met Yoshi, die dit keer helemaal van wol is gemaakt! Ondanks zijn pluizige uiterlijk is Yoshi geen zachtgekookt eitje. Hij kan vijanden oppeuzelen, met een fladdersprong naar hooggelegen platforms vliegen, en bolletjes wol weggooien om vijanden te raken of nieuwe doorgangen te openen! Eet vijanden op, ontrafel knopen of raak wolmanden om bolletjes wol te krijgen, en gooi ze vervolgens naar vijanden en schakelaars om verder te komen. Je kunt ze zelfs gebruiken om nieuwe platforms te breien als je een kaderlijn ziet!
Elk level zit vol geheimen, dus onderzoek elk draadje en knoopje om alle bonussen te verzamelen, waarmee je extra levels, stempels voor Miiverse, en tientallen patronen voor Yoshi kunt vrijspelen! In deze game kunnen twee spelers samenwerken in de multiplayerstand om zij aan zij vijanden te verslaan en geheime ruimtes te ontdekken. Daarnaast is dit avontuur toegankelijk voor iedereen! Spelers die een klassieke Yoshi-uitdaging zoeken, kunnen zich uitleven in de klassieke stand, maar als je dit platformavontuur liever op je gemak beleeft, dan kun je de makkelijke stand kiezen.
Ga naar de officiële website voor Yoshi’s Woolly World om meer te weten te komen over de voorwerpen die je kunt verzamelen, de vormen die Yoshi kan aannemen, de aaibare personages die je tegenkomt, de manieren waarop je amiibo in de game kunt gebruiken, en nog veel meer!